Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-10, 23:34   #2
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan finne ut hvilken diett jeg skal prøve??

Hei,
Lavkarbo er en paraplybetegnelse på karbo reduserte kosthold med inntak fra tilnærmet null til 150 kh pr dag. For de med hovedmål vektnedgang pleier jeg å anbefale at de leser om de ulike lavkarbo retningene og velger seg en de kan leve med over tid og følge den til punkt og prikke. I og med at vi alle er så forskjellige så synes jeg det er vanskelig å anbefale en bestemt retning, jeg valgte ketolyse fordi reglene for hva man kan spise er så tydelige.
Her finner du mer informasjon om de ulike lavkarbo retningene. Du finner masse nyttig informasjon her på forumet men jeg vil allikevel anbefale at du i tillegg leser noen av bøkene.
Her er en samlig nyttig informasjon for nykommere i lavkarboverdenen.
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat