Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-10, 20:31   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Spørsmål til Atkins`ere, og eventuelt andre lavkarboere

Sitat:

Spørsmålet mitt er egentlig. Vil jeg kunne gå ned noe i vekt ved hjelp av lavkarbo?

Du sier du spiser 60g karbo pr dag - hvis du virkelig ønsker å gå ned med lavkarbo må du gå litt mer "vitenskapelig" til verks tror jeg. Det er jo ikke mye du skal ned, men du kan gjøre det på denne måten:
Orienter deg om retningene. Velg en og hold deg til denne i noen uker - sjekk resultat. Juster vha tips fra forumet om nødvendig. Hvis ikke fungerer, velg annen retning til du oppnår resultat.

jeg har vært innom atkins (gikk opp i løpet av kurset), skaldemans (vekt sto stille), ketolyse (tja... gikk ikke ned ihvertfall) og nå tilslutt spis-deg-slank som bare er lavkarbo OG lavkcalori. Når går jeg ned ca 1 kg i uka. Jeg tror det er flere her på forumet som har måttet prøve seg fram før de fant "sin" måte å gjøre dette på.

Kunnskap først - deretter test ut i praksis.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat