Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-10, 22:12   #15
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Låsning i korsryggen/bekkenlåsning

Opprinnelig lagt inn av Nessimelle, her.

Ok, det visste jeg ikke. Det punktet jeg snakka om, 2cm under og på innsiden av hoftekammen, stråler nedover på innsiden av beinet og helt ned til ankelen.

Jeg er ingen ekspert - bare lang erfaring med prolaps og påvirkning på isjias-nerven. Jeg synes du bør gå til legen og få en MR av nedre del av ryggen din og deretter en henvisning til en spesialist på slike ryggproblemer slik at du kan få sjekket om dette kan være årsaken til problemene dine. Jeg kan synse i vei så det holder her *ler* - men til syvende og sist er det greit å ha fått det på papiret hvordan det ligger an. De aller aller fleste har prolaps uten smerter, en stoooor andel har prolaps med isjias som går over i løpet av få mnd - opptil et år. Noen av oss får bare økende smerter og må av og til velge en operasjon.

Få det sjekket!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat