Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-10, 14:58   #44
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: ENDELIG - 50 kg mindre :D

Sitat:

Men etter lang tids stillstand kuttet jeg kaloriinntaket. Gikk fra en kotelettdiett til en seibiffdiett. Da begynte vekten å rase av igjen.
Spiste normalt sett 6-8 koteletter daglig. Når en regner med at en kotelett veier 200gram og hver 100gram inneholder 220 kcal. blir jo dette 2640 - 3520 kcal. hver dag. Med seibiffdietten inntar jeg 2kg * 75kcal/100g = 1500 kcal daglig.

Uff det der hadde jeg aldri klart - minner meg om pulverkurene jeg tok for en del år siden... *grøss*. Jeg gikk ned i vekt ja - fort også - men gulp så kjapt de kom på igjen og for en mathunger jeg fikk!!

Jeg antar du vet at det finnes mange alternativer til 1500 kcal og under 20 karbo pr dag enn et par kilo sei?? Jeg spiser grønnsaker, lavkarbobrød, hjemmelaget syltetøy, laks, torsk, biff, kylling you name it OG dessert hver eneste dag og er alltid under 1500 kcal og ofte mye under 20 g karbo
(spisdegslank.no)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat