Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-10, 22:33   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Bedring i fritt tyroksin vha lavkarbo

jeg tror fremdeles ikke det er sant at jeg faktisk går ned i vekt... etter over et år med knallharde forsøke fra GR (som har funket før), til desperat pulverkur (jeg sa desperat...) - til stor økning i trening (noe som jeg kommer til å ta opp igjen når jeg har gått ned litt mer siden min kropp ikke helt takler å forbrenne fett OG bygge muskler samtidig...) OG et halvår med lavkarbo med ingen kcalori-restriksjoner.

Jeg har chrons i tillegg - og vet dere hva - 90% av mageproblemene er vekke... (noe jeg ALDRI trodde kunne skje)!

Det aller beste er at jeg ser at dette vil jeg kunne leve med resten av livet - da uten kcalorirestriksjonene

Takk for alle gratulasjonene - jeg seriøst trives på dette forumet! *klem-til-alle*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat