Tråd: Hjelp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-10, 11:31   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Hjelp!

Anbefaler deg FØRST å lese linken arnakristin anbefaler

Ellers kort fortalt:
1. Hold deg unna brød, sukker, frukt, pasta, ris, poteter og grønnsaker som vokser under jorden.
2. Spis kun ferdigvarer som har 5 g karbohydrater eller mindre pr 100 g. (Nb på yoghurt her!)

Sjekk ut oppskriftene på forumet for tips.

Jeg begynte slik for snart et år siden - og etterhvert leste jeg meg opp på lavkarbo på dette forumet slik at jeg kunne velge retning som passer for meg. Vær forberedt på at kroppen din vil reagere på mangelen på karbo- men det går over. Alt du trenger å vite finnes på forumet, snus litt rundt - og spør om det er noe du lurer på - her finnes massiv kunnskap og ikke minst dyktige motivatører!!

Kunnskap er nøkkelen til å lykkes - også med lavkarbo! Lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat