Sv: Ny her og trenger litt hjelp
Opprinnelig lagt inn av Gelica, her.
Takker for tilbakemeldinger
Når jeg tenker på slanking å gå ned i vekt/cm tenker jeg automatisk på masse vann, knekkebrød, grovt brød og ikke fløte, smør, egg, bacon og all slagt nam som dere skriver her.
Var det vanskelig for dere å lese dere frem til hvordan "dietten" deres burde være?
Gikk dere ned i kg og cm raskt eller etterhvert?
Når jeg spiser en posjon egg og bacon føler jeg at jeg legger på meg 1 kg tvert pga alt fettet.
Er det noen som vil dele med meg hvordan en vanlig dag ser ut for dere, hva dere spiser, hvor ofte (er det hver 3. time som anbefales) drikker dere mye vann, trener dere mye osv.
Dette høres ut som en diett fra himmelen for meg
På denne linken kan du se hvor mye karbohydrater som er de forskjellige matvarer. http://ketose.no/lavkarbo-dietter/at...e-vekttap.html
Til dette med egg, bacon, smør og fløte: Ja det funker. Jeg har gått ned 17,1 kg siden 4.februar. (har minst spist 17,1 kg bacon ) Vann skal du drikke, men les på antall karbohydrater i vanlig brød. Varierer fra 40-70 g pr 100 gr brød. Kutt bare ut brødet. Jeg trodde aldri jeg skulle si dette for snart 5 mnd siden. Men du holder deg lenger mett når du fyller på med litt skikkelig drivstoff (les fett). Jeg kan si jeg gikk ned fra 118,5 kg til 114,5 kg på en uke. 10-11kg på en mnd. PS, jeg lå på ca 15-20 g karbohydrater i døgnet.
Dra til himmelen , les og lær. Spis god fet mat, og du skal se kiloene raser. (PS husk og kutte karbohydratene) og ikke slurv med halveis diett. Da nytter det ikke.

|