Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 23:37   #2371
Flippy
Medlem

Flippy sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 53
Flippy er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men det ligger ve3l også i det å lære barn at ikke alle tåler alt, og at man ikke er sær/vanskelig/spesiell om man ikke spiser det samme som de?....

Joda, men jeg tåler jo karber da, har aldri hatt noen problemer med det, at jeg ikke spiser fisk og sopp f.eks har barna ingen problemer med å forstå, fordi jeg blir syk av å spise det Og, det er ikke så lett for barn å skjønne at man må forsake noe for å gå ned i vekt - spesielt siden jeg aldri har vært sykelig overvektig eller har hatt noen plager i forbindelse med det, og det er ene og alene for utseendets skyld at jeg ville ned i vekt Jeg går på ketolyse som en kur (den heter da også vitterlig Ketolyse-kuren) fordi jeg la på meg i forbindelse med hormonbehandling, og jeg har overhodet ingen intensjoner om å leve strikt lavkarbo resten av livet....... Det må da være rom for oss her også, som aldri har hatt problemer med noen matvarer eller vekta ifbm med mat, men som for en periode ønsker å leve lavkarbo?

Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :)