Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-10, 18:28   #23
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Funker dette for alle?

Synes det er fantastisk at du tar grep selv og går i mot det som er de såkalte ekspertenes anbefaling - det krever GUTS!!

Så til spørsmålet ditt om deg selv - som er redd for å gå opp. Du kan helt fint leve lavkcal OG lavkarbo. Vi er en del som må redusere kcal i tillegg til karbo for å gå ned i vekt.
Jeg ligger på 12-1500 kcal pr dag - for deg som skal holde vekten bør det ligge litt høyere. Etter noen dager på lavkarbo blir du ikke særlig sulten lengre, så husk å spis nok selv også!
(Jeg koser meg med fløte og smør og majones hver eneste dag og går ned rundt 1 kg i uka sålenge jeg holder meg lavere i kcalorier totalt sett. Spiser 5 måltider.)

Lykke til - er svært glad på din datters vegne at hun har en så oppegående mor

Sist redigert av Nerthus : 05-07-10 kl 18:30. Årsak: glemte noe...
Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat