Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-10, 18:51   #63
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Legen sa: slutt med ketolysediett ...

Jeg skulle ut på planteshopping i dag, men ble så fryktelig uvel underveis. Hele venstre hånd var totalt lammet, munnen og deler av ansiktet var lammet. Jeg kjente at beina begynte å lammes samt høyre arm. Jeg ble dritredd og trodde jeg hadde fått slag!

Sambo kjørte meg rett inn på akutten på sykehuset, der ble jeg i flere timer. Undersøkt i alle bauer og kanter. Hjertet var heldigvis krute godt. De gjennomførte både ekg og et par andre tester jeg ikke vet navnet på.

Massevis av blodprøver ble tatt og etter et par timer fikk jeg vite resultatet. Førligheta kom ganske fort tilbake, men skrekken satt i ganske lenge.

Svaret på blodprøvene viste at jeg har altfor lite kalium i blodet og det kan være farlig hvis det forblir ubehandlet. Så nå sitter jeg her og knasker kalium...

Og grunnen til at jeg har for lite kalium i kroppen skyldes det at jeg har slurvet for mye med ketolysetabelettene; saltene blir skyllet ut med alt vannet. SÅ HUSK KETOLYSETABELETTENE!!! Jeg insisterte på å fortsette med lavkarbo..