Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-10, 22:26   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Forvirret nybegynner!

Hei,
Lavkarbo er en paraplybetegnelse på karbo reduserte kosthold med inntak fra tilnærmet null til 150 kh. Husk at lavkarbo er vektregulerende og at hva hode og kroppen mener er idealvekta stemmer ikke alltids overens.
Jeg mener du bør lese litt om de ulike retningene og finne noe som passer for deg, regner jo med at du legger om kostholdet og ikke tenker på dette som en slankekur.
Når det gjelder søtsug så vil det stort sett gi seg etter ett par uker. Dersom jeg passer jeg på å¨få i meg nok fet og tar krom tablettene så har jeg ikke noe problemer med å overse godterihyllene som er strategisk plassert ved kassene…
I og med at du pleier å premiere deg selv med sukker så kan du jo heller finne andre måter å preiere deg selv etter oppnådde delmål, mulig det blir lettere å unngå sukkerpremiene dersom du planlegger andre premier på forhånd.
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat