Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-10, 22:18   #49
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Belønninger som motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Da fant jeg sko! Hurra! Skulle egentlig vente til jeg var 95 kg (900 gr til), men når de plutselig var der så... jeg måtte bare slå til! Kjøpte meg nye solbriller, strømper, T-skjorte OG neglebåndskrem også da. Skikkelig skjemme bort seg selv dag ble det i dag... Sitter her med ansiktsmaske, og etterpå skal jeg fjerne litt hår og hva ellers det er som trengs. Tror skoene ga meg et skikkelig push i riktig retning. På bildet har jeg selvfølgelig joggebukse... Ikke det lekreste, men men...

Skoa er knallflotte!! Bortsett ifra at jeg får angst av slikesløyfer... Ville ha bytta ut skolissene jeg.. Men skoene var råknall!!