Tråd: Ferietid
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-10, 01:19   #8
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ferietid

Opprinnelig lagt inn av TanteFloke, her.

Kanskje ikke, men jeg har fått en knallstart da! Minus 4 kg og 5 cm inn rundt livet.

Har du forresten hørt at man bør ha en dag i uken der man spiser litt mer karbo enn vanlig for at det ikke skal stoppe opp? Er redd for å gjøre feil.

Og hvor i ketolyseboken din stod det?
Stol på det Torkil har skrevet, ikke hva du har hørt... (med mindre du faktisk driver med seriøs bodybuliding, da)

Edit: Jeg må nok ta på meg brillene om natta hvis jeg skal lese innlegg, huff, huff .
Jeg leste "Har forresten hørt" i stedet for "Har du forresten hørt", så det var jo et spørsmål, ikke en påstand.
Beklager!

Uansett er ikke "oppkarbingsdager" noe man trenger på ketolysekuren, og i alle fall ikke så tidlig i kuren.

Kos deg på ferien, og prøv å spise så lavkarbovennlig som mulig. Når du kommer hjem, kan du starte rett på ketolyse igjen.
Når du er blitt mere vant til hva man spiser på dette kostholdet, så er det ikke noe problem å f.eks ta med seg litt mat for kortere eller lengere turer.
Det er masse tråder her inne om mat som er enkel å ta med!
Lykke til

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Sist redigert av Gracella : 26-07-10 kl 09:43.
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat