Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 00:20   #19
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Natreen i te funka IKKE!!

En dårlig stix kan også være årsaken. Har det kommet fuktighet på den, så er den ødelagt, osv...

Ang te, så var det noen som fant ut at Lipton hadde tilsatt sukker i en del av sine teer, det kan jo være lurt å sjekke. Men sannsynligvis er det ikke nok til å dytte noen ut av ketose av en kopp eller to. (Men om det er nødvendig??....nei!!)
Jeg kan glatt spise 100-200 g kikerter ila dagen uten å komme ut av ketose. Og da er det i tillegg til det jeg vanligvis spiser (kikerter har ca 17 g karbo pr 100 g).
Ellers vil jeg anbefale teene til Celestial Seasoning (helsekost). Der trenger du i alle fall ikke å bruke suketter

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat