Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 19:21   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flott start - og bråstopp!

pass på at du faktisk spiser NOK mat! Eventuelt om du spiser mye - reduser litt på porsjonene. Flere av oss må ha kontroll på kcaloriene også - selv om vi (som meg) spiser bare rundt 20 karbo pr dag

I tillegg - jeg har måttet prøve forskjellige ting for å få i gang vektreduksjon - din kropp er like individuell som min - slik at du kanskje må spise mye MER mat - eller mye MINDRE mat - alt avhengig av om du har slanket deg mye før - eller spist veldig lite tidligere. (Jepp - man kan fint bli "feit" av å spise lite mat hver dag - stopper opp forbrenningen).

En ting til - bringebær med fløte er helt greit (kanskje ikke HVER dag da) - hvis du bare holder deg unna sukkeret. Bringebær har lite karbo - det samme med fløte.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat