Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 13:16   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vekt dag til dag?

Vekta mi varierer også i løpet av uka. (Veier meg hver dag - men får ikke lengre panikk om den går opp... )

Jeg kan gå ned 2-300 gram et par-tre dager, så kan jeg gå opp 500-700 g - og så går den ned masse - har opplevd opptil 1.5 kg over natta - eller faktisk har jeg opplevd å gå ned fra morgen til kveld - slik at jeg ligger rundt 1 kg pr uke når jeg har full kontroll over karbo og kcalorier.
Spiser jeg mere kcalorier, og drikker mindre vann - som på ferie - (men har kontroll på karbo) - går jeg gjerne opp 1-2 kg i vannvekt. Disse forsvinner i løpet av to dager etter at jeg kommer hjem og kjører "strikt" på kcalorier igjen.
Dette er en lettelse - fordi jeg så lenge jeg spiser lavkarbo holder vekta selv om jeg spiser mer energimessig - og da blir reiser og andre situasjoner der jeg ikke er hjemme og har full oversikt så mye lettere være med på!

Lavkarbo 4-ever sier nå bare jeg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat