Ikke gi opp - det tar alltid litt tid før man finner "sin" måte å gjøre dette på Spis brødet ditt du - og reduser heller karbo andre steder der du kan. Ikke tenk MYE fett - tenk heller sunt og litt fett til hvert måltid. Oppgrader karbo-nivået ditt pr dag - du kan jo spise opptil 72 g pr dag uten å redusere fettmengden (Bedre uten brød). Noen nevnte tidligere også at dette er ikke en Diett - men en livsstil. I starten må man bruke mye tid på å prøve ut ting og retninger for å finne sin vei (slik jeg måtte). Etterhvert - for meg nå over et halvt år etterpå - er tankegangen inne og jeg synes det er enklere. Har funnet såpass mange alternativer til det jeg ikke kan spise lengre at jeg ser at dette vil jeg fortsette medresten av livet. Det hjelper selvfølgelig på motivasjonen for lavkarbo at jeg blir ganske dårlig i magen av karbomat også Dette tar TID! Jeg gikk uten å gå ned i vekt i laaaang tid - før jeg fant ut at jeg måtte gå ned i kcalorier for å gå ned i vekt. Mye frustrasjon - men jeg lærte at endring av vaner tar lang tid! Les så mye du kan om lavkarbo-retningene, og planlegg godt så går dette fint som fy!