Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 15:06   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ute av ketose nå eller?? Ikke så lett på ferie...

Jordbær eller bringebær med fløte og flytende søtning kan jo være et godt alternativ til is
Er man på ferie må man nesten bestemme seg på forhånd hvordan man skal spise spør du meg. Det går helt fint å spise 100% lavkarbo også på tur... har vært en uke i bobil i Norge, Sverige og Danmark og det gikk helt fint - både på maten jeg lagde selv og den jeg spiste ute. Det handler om hva du har bestemt deg for og planlagt på forhånd... (Tro meg dette har jeg lært på den harde måten...)
Det er lettere å spise feil om man ikke har tenkt gjennom situasjonene på forhånd - eller har alternativene klare.

Fett er jo enkelt; smør, olje, majones, CF, dressing laget selv, fløte, laks, kjøtt med fett på, grillet kylling med skinn, avocado, fetaost, annen ost, nøtter...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat