Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-10, 01:13   #2785
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen som kjenner til ei god dagslyslampe?? Jeg bor oppi nord-norge og normalt skulle jeg ha hatt midnattsola inn i stua mi ca 40 netter i sommer.. I sommer hadde vi ikke såpass godt vær at vi fikk se midnattsola ei eneste natt. Gjennomsnittstemperaturen har vært på ca 12 grader. Blomstrene har knapt begynt å blomstre i hagen! Alt ute agerer som om det er tidlig vår ennå... Jeg kommer ikke til å overleve vinteren og mørketiden uten å få påfyll av lys... Så derfor, noen gode tips om ei lampe tas imot med stor takk!!

HAr ikke noen konkrete lampeforslag, men jeg ville heller kjøpt en slik kunstig sol-lampe enn å tatt solarium 1-2 ggr i uka....
Har selv brukt en slik lampe mot søvnforstyrrelser ifm mørketid og det virket bra.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold