Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 20:25   #59
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

http://www.trening.no/kosthold/3558.o2.html
denne forteller det meste. Lavkarbo har IKKE særlig virkning hvis man skal slanke seg. jeg hadde en mistanke om det.

Jeg skal prøve å ta hensyn til at du sliter med depresjon... men utsagnet ditt faller på sin egen urimelighet.
Du har selv ikke forsøkt lavkarbo-kosthold 100% - meldingene dine tilsier at du stadig vekk spiser høykarbo-mat.
Du blir mer og mer negativ mot lavkarbo - noe jeg tilsier manglende suksess for din egen del.

Hvorfor er du på dette forumet når du ikke har noen tro på at lavkarbo kan gjøre en forskjell?

Det provoserer meg at du uttaler deg så negativt når du selv ikke har forsøkt - ei heller sett resultat - helsemessig og vektmessig. Forumet er FULLT av suksesser - men de ser du kanskje ikke?

For min egen del - dette fungerer som bare det - nesten 1 kg i uka, kvitt chrons-symptomer, bedre overskudd, mer energi, kraftig økt forbrenning (uten trening), bedre næringsinntak enn noensinne... Jeg har forsøkt "alt annet" i over 20 år og dette er det eneste som fungerer og som jeg ser for meg jeg kan leve med resten av livet. Sånn er det med den saken!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/