Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-10, 10:52   #108
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Det skal du ikke bry deg om. Det som ødela min psykiske helse var lavkarbo diett. Ingen tvil om det. Når man ikke kan unne seg noen ting, blir livet helsvart. Maten og festen i munnen betyr alt.

Ikke vær ufin - selvfølgelig skal Gerd bry seg! Du legger vel ikke ut meldinger her uten å forvente tilbakemeldinger?

Dessuten har du sagt i et tidligere innlegg at:

Sitat:

Jeg har slitt med depresjoner og overvekt så og si hele livet. Det har vært mange tøffe år, med langvarig alkoholmisbruk. Jeg bruker å si at jeg har slanket meg i 30 år, så man blir lei. Gå tt på medisiner så der ligger årsaken til litt av vektøkningen, så var det i perioder veldig mye øl. Jeg sluttet å drikke i 2004 og håpet på en vekt gevinst, men den uteble. Har trent godt i mange år nå uten vektnedgang, det er veldig frustrerende og demoraliserende. Er arbeidsledig og det gir mange lange dager. Prøver nå lavkarbo for å se om det hjelper, men det er en utrolig tøff diett. Men det er håp i hengan snøre.

Du sier at du har slitt med depresjoner hele livet. Samtidig sier du at lavkarbo har ødelagt din psykiske helse. Hadde du fulgt lavkarbo slik den skal følges så hadde dette kanskje vært et tema - men du sier jo selv at du har spist masse høykarb mat så og si hele tiden? Hvor er logikken?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/