Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-10, 17:38   #16
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer og spørsmål fra en nybegynner

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Pøs på og pøs på...det er ikke så lett alltid. Men du bør ligge på mellom 70-80 %, det er der de fleste ligger. Husk på at det er snakk om energiprosent her, og at fett inneholder dobbelt så mye energi som protein og karbo. Registrer deg på diett no, der er det innmari enkelt å se hvor stor energiprosent du ligger på.
Generelt så er fett det viktigste å få i seg, dernest protein, og til slutt karbs, om du har lyst.

70-80% av totalt kcaloriinntak - stemmer det? (må-ha-det-inn-med-teskje).
Fett og proteinmengden har jeg foreløpig ikke telt spesielt hos megselv - holder orden på karbo og kcalorier, og så lenge jeg har vektnedgang...
Må lese meg litt opp på fordelingen; og hva som evt kan skje om man har skjevfordeling... *skriver på lista over things-to-do...*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat