Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-10, 21:19   #122
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo har ikke noe for seg

Opprinnelig lagt inn av jae-ols, her.

Det har ingen her inne noe med. hvorfor ble jeg verre etter at jeg begynte med lavkarbo? Og hvorfor er lavkarbo maten så lite appetitlig? det er ikke mye som er godt her. Egg er ok, men 40 egg i uka er i overkant. Hvor lenge skal man gå på lavkarbo for å ha utbytte av det? Har du mere peiling enn en psykolog om hva som er best for meg. Hvorfor minker vekten min , når jeg unner meg fest i munnen hver dag? Har du svar på alt dette er du god. Kan det være lavkarbo som slår inn?

Jeg begynner å gi opp - det virker som du ønsker å misforstå med vilje. Vekten din minker fordi du sulter kroppen din. Tilslutt vil du ikke orke særlig i det hele tatt - og når du begynner å spise mer igjen vil du legge på deg igjen. Hvis du mener ingen har noe med noe som har med deg å gjøre - har jeg vanskelig for å forstå hvorfor du forteller så mye om deg selv, livet ditt og problemene dine. Dette er internett - et åpent forum - hvor alle står fritt til å kommentere hvilke poster de vil.
Jeg har ikke mer peiling enn en psykolog - eller kanskje har jeg det? Ikke nødvendigvis hva som vil hjelpe DEG - det tror jeg faktisk du selv har best peiling på - men med erfaring selv i å komme seg utav den depresjon som nesten tok livet av seg - mener jeg at jeg har en smule "peiling" på depresjon...
Det du sier om 40 egg i uka er en overdrivelse - jeg spiser knapt et par egg i uka - det finnes et stort utvalg andre matvarer på lavkarbo som du kan spise - og dette VET du - du har blitt informert av flere på forumet når du har etterspurt mat du kan spise. I tillegg er forumet fylt av informasjon - men som du sier i en tidligere post - du orker jo ikke lese alt...
Og igjen - du har aldri BEGYNT med lavkarbo!!! DU sier selv i et uttall av poster at du spiser is og kake og andre ting fylt av karbo! Tar jeg feil? Det er bare å lese igjennom postene dine så ser du jo selv?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/