Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-10, 14:14   #38
unaturligslank
Medlem

unaturligslank sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Hvilke "karbofeller" har du gått i?

Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.

Jeg er nemlig ikke så nazi på hvor mange karber jeg får i meg i løpet av dagen, så lenge jeg føler selv at jeg begrenser det til det minimale.

Den uttalelsen passer kanskje ikke så godt med ketolysekuren.
Har sagt noe av det samme selv. At jeg ikke skal gidde å telle så nøye så lenge jeg holder meg under en viss grense. Men jeg mistenker kanskje at den mangelfulle tellingen kan ha ført til at jeg har fått i meg noe mer enn jeg trodde.

Og hvor deprimerende er det ikke å ofre såååå mye, også uteblir resultatene fordi man tar bittesmå snarveier. Men nå vet jeg jo ikke hva du anser som det minimale da, er ikke sikkert det er noe problem for deg. Sier det bare fordi jeg ser du er på ketolysekuren, og om man spiser for mye kh på den, i tillegg til masse fett, kan man gå feil vei på vekta....

Anbefaler boka GI-Null av Skaldeman, der er det masse bra oppskrifter, og han har regnet ut kh, fettkvote og kcal for oss!
Han har visst også en egen kokebok, har ikke kjøpt den ennå, men den står øverst på handlelista hos meg

Sist redigert av unaturligslank : 22-08-10 kl 14:19.
unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat