Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-10, 15:50   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Trening stopper vektnedgang til meg. Det samles utrolig mye vann i kroppen min når jeg trener. Du trener 1 time FEM ganger i uka - og har ikke trent mye før - det kan hende det er litt mye å forholde seg til for kroppen din på en gang Nå vet jeg ikke HVA du trener og hvor hardt du trener - men jeg ville tenkt vannsamling i første omgang. Prøv å reduser treningen til 2 ganger i uka et par uker og se hva som skjer. Siden du trener i tillegg til ketolyse anbefaler jeg på det varmeste at du begynner å måle deg i tillegg til å veie deg - det kan hende du finner motivasjonen din der

Husk også at kroppen har vanskelig for å gå ned i vekt OG bygge muskler samtidig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat