Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Opprinnelig lagt inn av arkine, her.
jeg bruker brøddietten tre brødmåltider, og en middag ,, fire måltider pr dag
hvor mange kalorier vet jeg ikke ,men ligger på snitt på 10--til 15 karbo om dagen
har gått like bra i dag .ikke sulten nå .men litt fysete
Det går seg til . Jeg spiste bare ett brødmåltid om dagen og er kjempefornøyd med det. Om du er fysete - legg til et lite måltid. På 5 måltid om dagen var det med en dessert hver dag - ingen unnskyldning for å fyse på noe annet enn det som var del av dietten Anbefaler både mandelkaken, brownieskaken, smakssatt krem, belgiske vafler... Da hadde jeg noe å glede meg til hver dag - og klarte å holde meg unna andre ting. I tillegg kunne jeg drikke cappuchino-smoothien - som ihvertfall dekket MITT sjoko-behov (lager selv nå). En atkins-sjokolade i veska i tilfelle krise kunne også være et måltid 
Når jeg gikk strengt på spis-deg-slank gikk jeg faktisk ned en kg i uka - og jeg SLITER med å gå ned! Nå går det saktere - men det skyldes nok at jeg spiser for mye mat - spiser fremdeles strikt lavkarbo - men er et matvrak - så jeg får vente med å spise mer til jeg er ferdig nedgått hehe.
Det er KJEMPELETT å lage måltidene selv - jeg gikk i 4 uker på bestillingsmat mens jeg leste boka og planla for å lage selv. Nå lager jeg gjerne en 10-15 måltider et par ganger i uka, "masseproduksjon" kan man si. FAvoritten er grillet kylling i karrydressing, torsk med bacon ogdressing og laks med dressing - i tillegg til smoothiesene da selvfølgelig.
Kjøper plastbokser på coop - de tåler både mikro, fryser og oppvaskmaskin - kjempehandy! Ta vare på smoothie-flaskene om du drikker de - de kan du også bruke om og om igjen senere.
|