Vi diskuterer jo stadig justeringer for å få til vektnedgang - hvor mange av dere startet med EN retning (feks ketolyse eller skaldeman) og måtte gjøre en del endringer enten innen retningen eller skifte til en annen retning underveis for å få vektnedgang? Noen som har endret flere ganger før de fant "sin" retning? Kan starte med meg da som begynte med generell lavkarbo altså uten pasta/ris/potet/brød og grsaker som vokser under jorda og maks 5gram pr 100 gram av andre matvarer. Fikk bedre helse men gikk ikke ned et gram på 6 mnd... så jeg endret til spis-deg-slank som jeg ser har kun en endring og det er kontroll av kcalorier - og da først kom vektnedgangen Er bare nysgjerrig - for det gis jo stadig vekk råd om justeringer - og lurer på om det er flere som ikke lykkes selv om de følger retningen de har valgt til punkt og prikke - og dermed må endre retning (Snakker ikke om de som spiser vanlig brød til frokost og lurer på hvorfor ingenting skjer - eller en banan til kvelds osv ) Mulig det finnes andre tråder om dette - men jeg spør nå her allikvel