Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-10, 14:44   #1
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Hvor mange har endret retning underveis?

Vi diskuterer jo stadig justeringer for å få til vektnedgang - hvor mange av dere startet med EN retning (feks ketolyse eller skaldeman) og måtte gjøre en del endringer enten innen retningen eller skifte til en annen retning underveis for å få vektnedgang? Noen som har endret flere ganger før de fant "sin" retning?

Kan starte med meg da som begynte med generell lavkarbo altså uten pasta/ris/potet/brød og grsaker som vokser under jorda og maks 5gram pr 100 gram av andre matvarer. Fikk bedre helse men gikk ikke ned et gram på 6 mnd... så jeg endret til spis-deg-slank som jeg ser har kun en endring og det er kontroll av kcalorier - og da først kom vektnedgangen

Er bare nysgjerrig - for det gis jo stadig vekk råd om justeringer - og lurer på om det er flere som ikke lykkes selv om de følger retningen de har valgt til punkt og prikke - og dermed må endre retning
(Snakker ikke om de som spiser vanlig brød til frokost og lurer på hvorfor ingenting skjer - eller en banan til kvelds osv )

Mulig det finnes andre tråder om dette - men jeg spør nå her allikvel

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat