Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-10, 21:54   #26
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Drevon er på ferde igjen

Vil bare kommentere at min far på 64 har kunnet halvere medisinering for diabetes 2 - og ved sin årlige helsesjekk nå muligens også redusere den medisinen han fremdeles går på... han har i tillegg gått ned 12 kg og halvert høyt-blodtrykksmedisinen. Jeg tror absolutt at man kan spise seg symptomfri med lavkarbo - men kanskje ikke "frisk"? Begrepet frisk er så mangt - er man frisk om man tåler å spise ALT? Hmmmmm....

Jeg har blitt kvitt 90% av mine grusomme chrons-symptomer - men kan nok ikke gå tilbake til karbofyldig kosthold igjen... (ikke at det er noe tap *ler*)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat