Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 20:20   #12
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange har endret retning underveis?

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Begynte med Eurodiett og fulgte den fra februar 2009 til mai i år. Har så vært 3 mnd innom ketolyse nå i sommer, men har valgt å gå tilbake på Eurodietten.
Tror nok jeg spiste alt for mye på ketolyse, for vekta rørte seg knapt i noen retning disse 3mnd.
Men nå vet jeg mer om hvordan livet etter vektreduksjonen kommer til å bli, så det var absolutt ikke bortkastet tid.
Dessuten har jeg fått tilbake motivasjonen - så nå er det 100% innsats for videre reduksjon.

Ser den med å spise for mye altså... eurodietten er pulver og andre materstatninger? Lurer på å prøve ut en liten periode for å få i gang ting igjen - for selv om jeg spiser "riktig" nå - så har jeg stått stille noen uker... mulig at kroppen må hvile litt før den fortsetter også kanskje?
Er helt enig i å se hvordan man kan leve "etterpå" - da jeg spiste generell lavkarbo i 6 mnd så jeg jo hvordan det blir "etterpå" - og det kan jeg godt leve med - må bare komme ned til "etterpå" nivå først hehe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat