Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-10, 22:27   #179
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

flink du er som lager all maten selv ,,, så langt har ikke jeg kommet enda ,men har heller ikke holdt mer en snart to uker da

den stillstanden er drepen ,, jeg vil hekst gå ned 10 kilo om dagen jeg ,,men det går visst ikke ,, sukk

men vi får stå på ,en vakker dag blir vi slanke og smekre

Jeg holdt på i 4 uker før jeg begynte å lage maten selv Fant fine fryse/mikrobokser på coop'en og har frysen full av måltid

Jeg prøver å ikke stresse da - men det påvirker meg nok litt mer enn jeg vil innrømme...

Gikk ned rett under en kg i uka fram til ferien - så spiste jeg bare generell lavkarbo i ferien - og gikk ned en kg til på de 4 farte-rundt ukene, og der stoppa det gitt Skal ta en gjennomgang og se litt - vet det har vært litt styr de siste ukene...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat