Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 17:34   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Litt forvirret

Det er nok lettere å få i seg fett enn du tror - det er ikke bare fett etter baconsteking, men smør på skiva, litt fløte i sausen, en dasj majones på salamipølsa (salamipølse!), olje i salaten, majo/cf dressing (om du liker majobasert dressinger), fetaost... stekesmør/-olje...

Hva om du starter med å spise generell lavkarbo - slik jeg gjorde? Jeg gikk ikke ned i vekt - men ble vant med fett og oppskrifter og ser i dag at det var en glimrende måte å starte på

Ingen brød, pasta,potet,ris eller grønnsaker fra under jorda - og maks 5g karbo pr 100g i andre matvarer. Jeg veide eller talte ingenting og spiste så mye jeg ville - og holdt vekta!

Prøv et par uker helt uten brød - og innfør så heller brøderstatninger etterhvert. Det handler om vane og alle vaner KAN vendes selv om det er litt smertefullt underveis

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat