Sv: Jeg er helt tom ...
Opprinnelig lagt inn av Debz, her.
Det er nok helt greit hvis man er vant til det, men for en som er ikke vant til å drikke mer en 1 lt pr dag er det en alt for stor belastning på nyrene og magen og plutselig måtte pøser inn 4 liter. Det ville også gjøre det vanskelig å få i seg maten man trenger..dette er bare min mening basert på råd fra min ernæringsfysiolog og legen. Men må selvfølgelig gjøre det de syns er best men jeg skjønner godt at folk kan være skremt av en kosthold som krever minst 4 liter vann hver dag..
Skjønner det - men siden dette er et kosthold som krever mye mer vann enn andre kosthold bør man kanskje "trene" litt på å drikke litt mer hver uke. Vanndrikking er kun tilvenning - akkurat som hvis man drikker mye kaffe... man drakk sikkert ikke så mange kopper pr dag når man begynte. 
Dog fungerer det for noen veldig bra uten å drikke mye vann - noe min far er et levende eksempel på - han drikker knapt vann i det hele tatt. (Hm spørs om han hadde gått mer ned i vekt om han hadde drukket en del mer vann??)
I tillegg opplever flere at vektnedgang stopper når man drikker lite vann, inkludert meg selv.
Til syvende og sist er vel det viktigste at trådstarter finner utav hvorfor hun er så utafor - og om det kan være utenforliggende årsaker ikke direkte knyttet til lavkarbo og vanninntak. God bedring fram meg ihvertfall! 
|