Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 09:44   #16
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Sitat:

Det er summen av kalorier som er avgjørende i forhold til vektøkning og ikke type matvarer eller når på døgnet du spiser.

Interessant - hvorfor går jeg da ned på 1500 kcal lavkarbo (rundt 20g karbo om dagen) - mens jeg ikke gikk ned et gram på GR med 1500 kcal om dagen? Holdt jo på et halv år og prøvde - trente i tillegg? Gjorde alt de "sier" - spis mindre, tren mer! Trente MASSE og spiste PASSE - la iflg kropps-sammensetningsapparatet på Elixia på meg 2 kg i FETT i løpet av 3 mnd og mistet muskelmasse?!? Minner meg på at jeg skal kjøre en ny test nå etter snart et år på lavkarbo

og en ting til - TIDEN på døgnet er tydeligvis alfa og omega for meg... jeg har de siste ukene spist senere på dagen, småspist litt (lavkarbo altså) - og stått stille i vekt. Nå har jeg i 3 dager spist meg ferdig kl 18 og bare drukket vann etterpå... og vips så løsnet 600 gram gitt...

Så synd at man lar slike folk villede mennesker som trenger bedre råd enn slike antakelser!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat