Sv: Lavkarbo skader hjernen?
Ikke la dere provosere av jae-ols - han er her nå bare for å provosere uansett...finnes ikke saklighet eller hold i noen av påstandene.
Leste artikkelen og kjenner jeg blir fryktelig frustrert. De har ikke belegg for flesteparten av påstandene sine. Og Tonelise - les boka "bedre uten brød" den går gjennom de største forskningsprosjektene på kosthold de siste 50 årene (minst) - og avslører at myndighetenes anbefalinger er anbefalt på DELER av konklusjoner fra disse - de delene som bekrefter det slike som Drevon og Frølich mener er korrekte.
Ser denne artikkelen som et desperat forsøk på å skremme folk fra å gå på lavkarbo. Tonelise sier at "noen" har fått gode resultater fra lavkarbo - vi er ikke bare "noen" vi er VELDIG mange!
Edit: Til alle: jeg har 20 års personlig erfaring med Drevons anbefalinger... og med det opptil 25 kg pluss som aldri gikk av til tross for trening, lavkcal og trening... NÅ - etter bare noen få mnd har jeg gått ned nesten 10 kg, chronssymptomene somholdt på å ødelegge mitt sosiale liv er nesten vekke - og overskuddet og gleden over livet er tilbake! Så tenk selv hva jeg har mest tro på for min egen del? 
Legg også merke til at det er stort sett Drevon og Frølich som uttaler seg negativt om lavkarbo - hva sier det om kampen mot lavkarbo?? At disse to alene får så mye plass i denne debatten er ufattelig!
Håper denne artikkelen trigger flere til å komme hit på forumet for å lære mer enn at den skremmer folk vekk - fordi det er MANGE som lider av overvekt og sykdommer dag som kan få en bedre hverdag UTEN å sulte, UTEN å bli pakket full av medisiner!
SPIS DEG FRISK OG SLANK MED LAVKARBO sier nå bare jeg 
Sist redigert av Nerthus : 13-09-10 kl 19:03.
|