Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-10, 17:24   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Telle kalorier...

Jeg har ikke villet telle kcalorier i første omgang. Bli vant med maten og se at du trives først Det tar 2-8 uker før fettforbrenningen er i gang. Begynner det å ta lengre tid enn det uten at du går ned i vekt - kan det være greit å telle både kcalorier, karbo, fett og proteiner i maten din over et par dager og se hvordan du ligger an.

Jeg gikk 6 mnd på lavkarbo uten å gå ned et gram - det øyeblikket jeg begynte å telle kcal og holdt meg på nå rundt 1500 gikk (går ) jeg ned litt under en kg i uka Skal si også at jeg har oppdaget at for meg hjelper det å ikke spise etter kl 18.
Ikke alle får et rnaturlig redusert mengde-inntak ved lavkarbo - noen av oss spiser så det tyter ut ørene uansett - så HER i huset er det planlegging, veiing og måling - og noe selvdisiplin fra fysing på kveldene (Hjelper å se vekta går nedover jevnt og trutt da )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat