Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-10, 22:04   #220
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Har ikke lest hele tråden - men har prøvd kelp i to mnd uten å oppleve noen endring. Dette var i starten av lavkarbo-karrieren min

Hadde FSH4 (?) på 13 før lavkarbo-start - i vår ble den målt til ca 17 (minner meg på at jeg må måle igjen snart) Dessuten har morgen tempen min - (generell temp i løpet av dagen) nå for første gang EVER - vært 37 grader... har ligget på 36 + litt bestandig. Fikk aldri feber ved infeksjoner eller noenting... (og da er man jo ikke syk iflg legestanden - selv om man har en halsbyll som holder på å tette halsen helt...)

Jeg har også prøvd barbasco plus i to mnd og DEN mener jeg BESTEMT at jeg hadde god effekt av! Den burde jeg kanske prøve igjen - men jeg synes at helsa mi er blitt så mye bedre av lavkarbo alene - jevnere energi, mer våken, utrolig mye mindre småsyk enn før!, chrons-symptomene stikker nå innom bare av og til...

Her er link til mer informasjon:
http://www.dhea.no/Barbasco_Plus.html

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat