Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-10, 21:50   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har gått ned 10 - 15 kg

Opprinnelig lagt inn av Petit Fleur, her.

Og som ikke skal mer ned enn det.
Hvor lang tid brukte dere på å gå ned?
Målet mitt er å legge om til lavkarbo for resten av livet, men først skal jeg ned ca 12 kilo og lurer på hvor lang tid jeg kan forvente at det tar. Hjelper på å kunne ha et mål.

Du skriver egenkomponert lavkarbo - litt vanskelig å tipse om hvor lang tid det vil ta - da det er litt lite detaljer om hvordan du vil spise

MEN - jeg gikk ikke ned et gram på 6 mnd med generell lavkarbo - etter å ha lagt om til spis-deg-slank går jeg ned litt under en kg i uka. Jeg har gått ned 10 kg og skal ned 10-15 til.
Har lagt om slik at jeg ikke vil ha noe problem med å leve lavkarbo resten av livet - eneste forskjellen er at jeg ikke telle kcal når jeg ikke skal ned - eller er bortreist.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat