Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-10, 14:39   #1
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Laseroperasjon av øyne i Oslo eller Trondheim

Jeg har lett litt rundt på nettet uten å finne noe sted hvor folk har lagt igjen tilbakemeldinger på laseroperasjoner av øynene, så derfor prøver jeg her.

Jeg har blitt anbefalt Argus i Oslo, og da særlig dr. Willy Pettersen.
Det er også aktuelt med Memira, enten i Oslo eller i Trondheim.

Er det noen som har operert øynene sine på disse klinikkene eller som kjenner noen som har blitt operert der?
Hvordan var det og ble det noen bivirkninger etterpå?
Oppfølging?
Positive/negative erfaringer??
Er det noen som absolutt ikke anbefales?
Er det en annen klinikk jeg burde oppsøke?

Jeg er langsynt og holder på å vurdere operasjon (har bestillt forundersøkelser). Tenkingen har vært i flere år, så nå er det på tide å i alle fall undersøke nærmere, føler jeg. Men jeg finner altså ikke noe på nett som skulle tilsi at noen er mer seriøs eller vellykket enn de andre og det gjør meg frustrert.

De jeg kjenner som har operert seg, har nesten bare positive opplevelser, men de er spredd rundt på flere klinikker - og jeg kjenner heller ikke flere enn en 3-4 stk som har gjort det. Ikke noe godt grunnlag for en så viktig beslutning

Kjempetakknemlig for alle kommentarer

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat