Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-10, 21:21   #5
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Laseroperasjon av øyne i Oslo eller Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da tok hun lasik. Legen lager en flap av hornhinna, løfter den opp og bruker deretter laser. Flappen legges så tilbake igjen.

Vær obs på at hvis du er i lesebrillealder og gjennomfører en laseroperasjon må du likevel bruke lesebriller med mindre du går for monovisjon. Det har jeg på øya mine, da ved hjelp av linser. Jeg ser på avstand med det høyre øyet og nært med det venstre. Lesebriller er dermed ikke nødvendig! Sambo er laseroperert slik og det fungerer utmerket sier han. Du kan jo selv teste ved å sette en svakere linse på det ikke-dominante øyet.

Ja, jeg har lest en del om de forskjellige teknikker, og får vel diskutere det når jeg kommer på forundersøkelsen. Er ikke det rart å se "ulikt" da??? Jeg har ikke likt syn på begge øynene og det plager meg ikke noe særlig når jeg ikke har på meg briller eller linser, men hvis jeg har på meg billigbriller med lik styrke, så blir jeg svimmel og får hodepine .

Men er det ingen som har anbefalinger av klinikker/kirurger??

Tusen takk for de tipsene du har kommet med altså, Kanutten

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat