Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-10, 20:37   #17
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Laseroperasjon av øyne i Oslo eller Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Begge kjeder er kjente og flinke.. Jeg kan ikke foretrekke den ene fremfor den andre.. Men uansett hva du gjør, og hva alle andre har gjort så ER det en risiko med alle inngrep. Og det meste lar seg korrigere, dvs reoperere.

Vet du?? Jeg synes du skal komme med alle spørsmålene ETTER forundersøkelsen! For da vet du mer om øynene dine og kan komme med mer konkrete spørsmål.

Jeg lurer ikke på så mye om operasjonen eller operasjonsformer, men mest på om det er noen leger eller klinikker jeg bør holde meg langt unna... Eller om det er noen som jeg absolutt bør oppsøke

Når man skal/vil gjøre et frivillig inngrep på kroppen sin, så bør man undersøke nøye først, men jeg regner med at uansett hvilken klinikk jeg ringer til, så vil de ikke si at jeg bør dra til noen andre...
Nåe det er sagt, så har jeg blitt advart mot å operere øynene mine på UNN i Tromsø, men det var aldri noe alternativ (altså prøve å få det på det offentlige). Grunnen til det, var at de har sendt nyopererte hjem med fly samme dag som operasjonen (sparer penger).

Grunnen til at jeg spør om Oslo eller Trondheim, er at jeg bor i Finnmark og skal nå til Oslo en tur. Trondheim er heller ikke langt unna, og der har jeg flere jeg kan bo hos mens jeg venter på å kunne dra hjem.

Men jeg vet nok mer når jeg har vært på forundersøkelsen(e) ja.

Takk for alle svar så langt

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat