Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-10, 08:39   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Gjør jeg dette riktig? (Hvordan ser en normal ...)

Jeg spiser nesten ikke egg i det hele tatt, spiste VELDIG mye egg i starten.... jeg spiser det som del av oopsie-pizza-snurrebunn, eller en omelett av og til - men ellers går det i lavkarbobrød med den nye 4-pk typen makrell i tomat (kun 3.7g karbo pr 100g) og majo og smør til frokost, kylling i karrydressing/torsk og bacon i dressing/pizzasnurrer ol til lunsj, en cappuchino-smoothie som mellom, og kjøtt/fisk/fugl - evt da med litt grønnsaker og saus til middag... og en atkins-bar senere på dagen om det fyses.

Det er jo dette som er så fint med lavkarbo - jeg tenker: spiser du nok mat (altså får i deg nok næring), nok fett og tar vitaminer i tillegg om du er lenge i ketose - kan du strengt tatt spise det du vil! Når jeg er matlei spiser jeg mye det samme hver dag - når kreativiteten er tilstede blir det litt mer variasjon

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat