Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-10, 16:58   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Overvektige er mer humørsyke ...

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Synes egentlig studien høres interessant ut. Mener jeg selv er ganske påvirket av "vær og føre", for eksempel er det helt uvanlig for meg å legge på meg i sommerferien (til tross for alle kakefestene (?) i juni). Mørke mesteparten av døgnet er definitivt noe som ikke virker positivt inn på min motivasjon for å gjøre noe som helst i alle fall... Men klart, det er mange andre faktorer som er viktige også.

Forsåvidt enig - jeg sliter også alvorlig på vinteren - og det ble verre da jeg flyttet fra midt-norge til østlandet... muligens fordi jeg nå ikke har lange lyse sommernetter å lade opp på? Ikke vet jeg...
Jeg bare reagerer litt på at man - når man er nede og deprimert på vinteren av ulike årsaker så skal man ikke spise fett... og jeg har jo erfart det motsatte - nå som jeg spiser mye fett (og selvfølgelig MYE mindre karbo...) er jeg mye mer stabil i humør og energi enn noen gang... går aldri "helt tom" liksom... De burde heller anbefale mindre karbo og mer fett på vinteren hvis man har lettere for å legge på seg på den årstiden (like me...)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat