Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-10, 10:05   #9
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukkerfri tyggegummi - finnes det karbofri??

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Dessverre: den inneholder det samme som vanlig sukkerfri:Ingredienser: Søtningsstoffer (xylitol, sorbitol, aspartam, sukralose, acesulfam-K), gummibase, aromastoffer (menthol), sinkacetat 6mg pr. stk, fargestoffer (E171, E133, E132), natriumfluorid 0,26 mg pr. Stk, antioksideringsmiddel (E321)

Det var da som....., hehe. Takk skal du ha, Ada-Emilie.
Jeg tenker at det ikke utgjør rare karbomengden om jeg spiser en eller to ila en dag. Jeg er ferdig med vektreduksjonen og kan tillate meg mer karber - selv om de ideelt sett burde ha kommet fra grønnsaker

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat