Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 20:12   #61
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Husk å se på TV Debatten 21:30 i morgen!

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Jeg irriterte meg også over ordstyreren!

Og Kari som mener at Dag VP Har ett kjedelig liv som holder seg mett lenge og ikke blir fysen. Tydelig at Kari har fått pes for det hun har sagt og var veeeldig fornøyd med litt medhold. Hun gliste jo hele tiden og måtte poengere det når andre var enige med henne. Dag VP var jo den eneste som kom med skikkelige argumenter.

Enig! Enn å si at det er "kjedelig" å spise kun to ganger om dagen! Skal si hva som er kjedelig jeg - det er å spise det j... lavkcal lavfett tullet i mange år og gå konstant sulten uten å få noe som helst positiv effekt av det!
Litt engasjert her nå - funnet en artikkel på http://hanneskartveit.vgb.no/2010/10...omment-1838941 som jeg heftig kommenterer på! Snøft!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat