Sv: Husk å se på TV Debatten 21:30 i morgen!
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Hvorfor kan ikke Kari Jaquesson holde seg til det hun faktisk vet noe om, nemlig aerobic trening? Hva i alle dager har hun i en kosthold- og fysiologi/hormon/genetikkdebatt å gjøre?
Jeg betviler ikke hennes viten og erfaring når det kommer til fysisk aktivitet, altså. Hvorfor skulle jeg det? Hun er jo en stor grunder når det kommer til nettopp dette. Men da burde hun ha en viss ydmykhet til f.eks Polezynski og Hexeberg når det kommer til deres fagområde, før hun eventuelt har gått like dypt i materien som det de har. Like mye kan sikkert Polezynski og Hexeberg uttale seg om aerobic, men gjør de det?
Kari holder på med en bachelor i ernæring ved Atlantis Medisinske Høgskole, og har følgende å si om studiet:
"Jeg har høye mål med min utdannelse her på Atlantis og vet at den kunnskapen jeg tilegner meg her, kommer til å ha stor betydning i mitt videre arbeid."
Så kan virke som vi kommer til å høre mer fra denne dama i ernæringsdebatter i nærmeste fremtid dessverre. Det er jo typisk når man akkurat har begynt å tillegne seg kunnskap i et fagfelt, at man pøser ut med alt man har lært fordi man er så ivrig og engasjert og synes alt er så interessant. Hun har sikkert slitt i alle år med at hun ikke føler at hun har kunnet nok om ernæringsbiten av helse, mens nå føler hun at ENDELIG! Nå har jeg svarene og kunnskapen! (Dessverre er ikke en halvferdig bachelor heeelt det samme som en doktorgrad og maaaangeårig kritisk forskning...)
|