Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-10, 20:14   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysediett igjen?

Opprinnelig lagt inn av mama67, her.

Jeg har også lest at det er vanskeligere å komme i ketose ved senere forsøk, så det var jeg forsåvidt klar over. Lite motiverende er det, uansett.
Husker at jeg bare gikk ned 2-3 kilo totalt da jeg holdt på sist, og det er jo bare vann!
Spiser mest proteiner og noe fett når jeg er på diett. Og jeg testet med stix da jeg prøvde igjen, så derfor vet jeg at jeg ikke var i ketose.

Hvordan kan man regne ut hvor stort glykogenlager man har? Det har jeg aldri hørt om.
Takk for svar, forresten

Bare som kommentar, var stix'n din gammel? Det har skjedd at noen har hatt gammel eller ødelagt stix som ikke fungerer...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat