Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-10, 20:57   #17
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kjære ketolyseeksperter

Vet du - jeg synes du skal være sååå fornøyd med deg selv! Du spiser korrekt og har overskudd og energi. Du ønsker å gå ned FIRE kg... du trener FEM dager i uka - og bygger nok muskler så det står etter!

Fortsett som du gjør du - kjøp deg litt tålmodighet hehe - og planlegg ditt framtidige kosthold Du er så nær så det kan være greit å begynne å se på hvordan du ønsker å spise til daglig når du er "ferdig". Dette tar litt presset av vekta også. Dessuten - MÅL deg istedet! Du blir nok smalere og fastere for hver uke

Jeg vet av erfaring at vekttap nesten stanser opp når jeg trener 4-5 ganger i uka (kondisjon/styrke) så jeg har begynt å trene nå etter minus 10 kg - litt med klump i magen... men jeg VET at jeg blir fastere, sterkere og får enda mer overskudd - så da går det vel kanskje greit med motivasjonen også? så får jeg heller ta en treningspause eller trene mye lettere en periode for å få i gang vektnedgang igjen.

Dessuten - igjen - det er ikke sikkert du og kroppen din er enig om hva som er din optimale vekt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat