Vet du - jeg synes du skal være sååå fornøyd med deg selv! Du spiser korrekt og har overskudd og energi. Du ønsker å gå ned FIRE kg... du trener FEM dager i uka - og bygger nok muskler så det står etter! Fortsett som du gjør du - kjøp deg litt tålmodighet hehe - og planlegg ditt framtidige kosthold Du er så nær så det kan være greit å begynne å se på hvordan du ønsker å spise til daglig når du er "ferdig". Dette tar litt presset av vekta også. Dessuten - MÅL deg istedet! Du blir nok smalere og fastere for hver uke Jeg vet av erfaring at vekttap nesten stanser opp når jeg trener 4-5 ganger i uka (kondisjon/styrke) så jeg har begynt å trene nå etter minus 10 kg - litt med klump i magen... men jeg VET at jeg blir fastere, sterkere og får enda mer overskudd - så da går det vel kanskje greit med motivasjonen også? så får jeg heller ta en treningspause eller trene mye lettere en periode for å få i gang vektnedgang igjen. Dessuten - igjen - det er ikke sikkert du og kroppen din er enig om hva som er din optimale vekt