Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-10, 22:26   #22
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kjære ketolyseeksperter

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Det var til meg? Sant?
Hihi, jeg spiser lavkarbo jeg, men jeg har lyst å se om jeg ikke får til ketolyse, rett og slett fordi jeg har hatt litt småproblemer med å få i meg den maten jeg trenger og har falt for fristelser et par ganger for mye (dvs 2 ganger) siden august Det er ikke bra, det merker jeg jo med en gang.Så jeg har lyst å se om ketolyse kan være tingen for meg Det tar litt tid å finne ut hva som er best for kroppen Jeg kan ikke holde meg til "generell" lavkarbo eller egenkomponert, noe som jeg har gjort i det siste, da er det så lett å falle av lasset, regner med at det hadde gått over etterhvert, men jeg har ikke tålmodighet til å vente

Jeg kunne jo bare kjøpt ny bok, men det har jeg ikke råd til. Dessuten har jeg kjøpt meg så mange andre bøker i det siste, både lavkarbo og skjønnlitteratur

hihi - ja det var det - burde kanskje presisert ooooh den tålmodigheten... sukk... hadde jeg kunne SOLGT tålmodighet hadde jeg vært milliardær nå Dette går nok bra - ikke fall av lasset for det - det kommer en tid hvor du kan kjøpe en ny bok

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat