Sv: Kjære ketolyseeksperter
Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.
Det var til meg? Sant?
Hihi, jeg spiser lavkarbo jeg, men jeg har lyst å se om jeg ikke får til ketolyse, rett og slett fordi jeg har hatt litt småproblemer med å få i meg den maten jeg trenger og har falt for fristelser et par ganger for mye (dvs 2 ganger) siden august Det er ikke bra, det merker jeg jo med en gang.Så jeg har lyst å se om ketolyse kan være tingen for meg Det tar litt tid å finne ut hva som er best for kroppen Jeg kan ikke holde meg til "generell" lavkarbo eller egenkomponert, noe som jeg har gjort i det siste, da er det så lett å falle av lasset, regner med at det hadde gått over etterhvert, men jeg har ikke tålmodighet til å vente 
Jeg kunne jo bare kjøpt ny bok, men det har jeg ikke råd til. Dessuten har jeg kjøpt meg så mange andre bøker i det siste, både lavkarbo og skjønnlitteratur
hihi - ja det var det - burde kanskje presisert ooooh den tålmodigheten... sukk... hadde jeg kunne SOLGT tålmodighet hadde jeg vært milliardær nå Dette går nok bra - ikke fall av lasset for det - det kommer en tid hvor du kan kjøpe en ny bok 
|