Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 16:51   #199
majalille
Juniormedlem

majalille sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
majalille er på en erverdig vei

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av KimPossible, her.

Å hjelp... Det er første heldag på jobb siden jeg startet med ketolyse, og nå er jeg så trett at jeg sovner over tastaturet snart her..

men enda er det to og en halv time igjen av arbeidsdagen... og det verste er at hver torsdag er det KAKE i kantina klokka 2, og hvis du ikke spiser noe, så kikker folk rart på deg... Hmpf. skal ta meg en kopp te og late som ingenting jeg. Orker ikke å begynne å forklare dette med ketose for dem, de VIL ikke forstå.

Måtte holde tunga retti munnen i går, forresten, da jeg var hos papsen og kona hans (nei, et er ikke mamma), måtte bare jatte med, for den dama er skummel hvis du sier henne i mot... Hun er Grete Roede-fanatiker på sin hals, så jeg fant det best å ikke gå så veldig inn på matveien min for tiden.

Hm, nei, må vel gjøre noe fornuftig daaaa..

Hahaha, ja du burde vente til du har gått ned også forteller du henne det. :P

Hei forresten *knis*

Jeg fikk redda dagen min i dag med store IFA, det smakte helt fantastisk himmelsk godt! Så kjøpte jeg meg litt sminke og en pepsi max boks, som jeg ikke har drukket enda. Nå ligger jeg her å dagdrømmer om alkens sukkergodiser og lurer litt på hvorfor kroppen velger å være så slem mot meg og putte slike tanker i hodet mitt nå som det gikk så bra.

Jeg tror den prøver å lure meg tilbake til godtehylla...

majalille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som er riktig for målet. Svar med sitat