Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Opprinnelig lagt inn av Marte83, her.
Heisann
Da var jeg i gang også lest litt på forumet her og rundt omkring om ketose-kost, masse nyttig info her asså.
Har holdt på i 3 dager nå, aldri gått på lavkarbo diett før, er veldig fornøyd med spis deg slank maten, nettopp spist tunfisksalaten deres NAM, den var supergod.. Har ikke gått en uke enda, så jeg har ikke vært på vekta enda, men synes ikke det er noe problem å holde seg til menyen, maten er jo god, har hatt en god metthetsfølelse i disse dagene, noe hodepine men det går vist over.
Var å trente styrketrening for første gang i dag siden jeg begynte på dette, må si jeg ble litt sjokkert over hvor mye mindre jeg klarte å løfte i dag enn for 4 dager siden :/ håper dette tar seg opp igjen snart ( er vant til å trene ganske hard styrke) noen her som har noen erfaringer med dette?
Enig med arnakristin - ta det kuli de første ukene! Kroppen din har litt mer enn nok med seg selv - og overgangen til fettforbrenning - trening kan bli litt tøft.
Jeg har blitt ekstremt mer utholdende - men har måttet redusere litt på vektene. Derimot - før ved høykarbo når det stoppet opp, altså når jeg var tom - var det tomt. Med lavkarbo kan du nesten holde på i evigheter... bli fascinert over din egen kropp og hvordan den endrer seg med dette kostholdet - det er kjempegøy!
|